piątek, 16 sierpnia 2013

I'M BAAAAAACK!

Tak jest, zgadza się, wróciłam. Po 8 miesiącach przerwy w blogowaniu, postanowiłam, że wracam, zbyt długo mnie tu nie było. Niektórzy z Was może zauważyli, że zmieniła się nazwa bloga. Stwierdziłam, że wraz z powrotem zmienię nazwę na krótką i zwięzłą, w której będzie moje "imię" :)
A jak Wam mijają wakacje co? Dla uczniów (czyli również dla mnie) niestety już powoli się kończą, a szczęśliwi studenci mogą jeszcze lenić się półtora miesiąca! Tak czy inaczej zaliczacie je do udanych? Wybraliście się w jakieś ciekawe miejsca, zobaczyliście coś nowego, a może dopiero planujecie gdzieś wyjechać? Napiszcie w komentarzu, chętnie poczytam. Mi udało się pojechać do Barcelony z już niestety byłym chłopakiem N. na 11 cudownych dni <3 W następnym wpisie dodam fotorelacje z wyjazdu, a teraz uciekam trochę posprzątać.


3 komentarze:

  1. beautiful picture!
    happy weekend! :)

    <3, getcarriedaway

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post , thanks for sharing
    Check out my latest post , we can follow each other if u want ... just let me know and i will follow u back:)

    xxx


    http://ablackjacket.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Following u back dear:)

    OdpowiedzUsuń