poniedziałek, 21 maja 2012

#1.

Pierwszy wpis rozpocznę od krótkiego przedstawienia siebie, tak będzie chyba najlepiej!
Na imię mam Weronika, urodziłam się 18 lat temu w Szczecinie i mieszkam tam na stałe (obecnie jestem na wymianie szkolnej w Kalifornii, jednak wracam do domu już za 2 tygodnie) Jestem osobą, która lubi komplikować sobie życie i idzie w nim pod górkę ;) Najwięcej szczęścia daje mi czas spędzony z chłopakiem, przyjaciółmi i rodziną. Nie ma dla mnie nic ważniejszego i nie zamieniłabym tego na nic na świecie! Uwielbiam modę i jest to jeden z powodów, dlaczego założyłam tego bloga. Oczywiście będę umieszczać tutaj również wpisy z mojego codziennego życia, zdjęcia, inspirację, muzykę i wiele innych ciekawych rzeczy. Na tym zakończę dziś. Myślę, że z posta na post poznacie mnie lepiej, także do następnego razu!

1 komentarz: