piątek, 18 października 2013

MAŁE WAKACJE

Znowu dałam ciała z prowadzeniem systematycznie bloga, ale natłok obowiązków szkolnych trochę mnie przerasta i dlatego pisanie notek i dodawanie zdjęć spadło na drugi jak nie na trzeci plan..
Nie zdążyłam się nawet pochwalić, że 11 października pojechałam do Londynu z rodziną na kilka dni. Głównym celem wyjazdu był mecz Polska - Anglia (tak dla sprostowania, mój tata to największy kibic świata), ale dla mnie, mamy i siostry najważniejsze było raczej zwiedzanie i oczywiście zakupy!
Dziś dodaję kilka zdjeć z pierwszego i drugiego dnia pobytu, niedługo możecie spodziewać się kolejnych zdjęć, a także to co udało mi się tam zdobyć :) Zapraszam do oglądania!


Poza tym, w środę ścięłam włosy, długo się na to zdobywałam, ale musiałam w końcu, bo już były tak zniszczone, łamały się i wypadały, że postanowiłam coś z tym zrobić. W najbliższym czasie wybieram się na zakupy i zamierzam zaopatrzyć się we wzmacniające kosmetyki i jakieś suplementy, witaminki. Chcę trochę bardziej o nie zadbać i mam nadzieję, że za jakiś czas zobaczę poprawę w ich wyglądzie i oczywiście gęstości kosmyków. Zobaczymy :) Oto efekty wizyty u fryzjera:


 Na dziś to tyle, życzę miłej nocy! :*








3 komentarze:

  1. Sounds like you had a wonderful time and love your photos and your wintery outfits.I love London and wish I'd go there more often! I love your post and understand about having time to blog et x
    Hope you well and are having a fabulous week x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment :) Im from the UK,in the town of Southampton x

      Usuń