wtorek, 27 listopada 2012

NEW PHONE

W sobotę miałam bardzo bardzo nieciekawy dzień, ale przyjechała do mnie przyjaciółka i humor od razu mi się poprawił. Poszłyśmy na spacer wokół mojego osiedla, a potem siedziałyśmy sobie u mnie przy porzeczkowej herbatce i "plotkowałyśmy". Przyszła moja siostra, która trzymała coś w rękach za plecami i powiedziała, że ma dla mnie niespodziankę. Okazało się, że był to telefon! Tak bez okazji, po prostu od tak dostałam nowy telefon komórkowy! SAMSUNG OMNIA M S7530 Stary telefon mi się zepsuł i przez jakiś czas byłam zmuszona używać pożyczonej komórki, dlatego ucieszyłam się ogromnie! :)
 Następnym razem dodam zdjęcie własnego telefonu*

A tutaj ja we własnej osobie :)

<3


3 komentarze:

  1. Śliczny blog :) Masz ładny kolor włosów ,zapraszam do mnie ottimoalessandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Kurde no dziewczyno! Odniosę się do twojego poprzedniego bloga o USA bo nie wiem czy jescze czytasz tam komentarze :) przeczytalam caly twoj blog, byl naprawe intresujacy nawet nie wiesz jak ci zazdroscilam tego roku w USA, a że California to już wgl. tyle zabaw, imprez, eventów, oryginalnych wycieczek, że w Polsce podczas całego mojego zycia prawdopodobnie na żadną nie trafię. Taki wyjazd jest moim marzeniem, niestety niemożliwym .. :( Aż sie popłakałam, bo USA od zawsze jest moim hobby i największym marzeniem, niestety nie pochodze z zamożnej rodziny, żeby zafundowac sobie taki wyjazd.. Moge spytac ile okolo wydalas na caly ten roczny pobyt w USA ? :) dziękuje ci bardzo gdybys odpowiedziala w komentarzu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń